Nog 1 week

21 maart 2019 - Sneek, Nederland

Vandaag is dan de eerste dag van mijn vakantie. Op school is nu alles (hopelijk) geregeld; er is vervanging geregeld en alle administratieve zaken (toetsen, planners, etc.) zijn besproken en overgedragen.
Over ruim een week gaan we pas richting de States, maar dat geeft gelukkig nog even de tijd om de knop om te zetten. De laatste weken op school waren erg vermoeiend en ik ben blij dat ik nu kan onthaasten.

image

Wat gaan we doen deze vakantie?
Kort gezegd: we gaan een gloednieuwe camper 'wegbrengen' van de fabriek in Middlebury (vlakbij Chicago) naar de standplaats in San Francisco.

Het enige wat vastligt zijn de begin- en einddatum. Verder hebben we nog niets geboekt. Dat is in principe ook niet nodig, omdat er in het voorjaar overal nog plek genoeg is.

Nog 1 week: tijd voor alle kleine karweitjes: winterbanden vervangen, gras maaien en verticuteren, laatste boodschappen doen, etc.

En dan naar Amerika. Spannend? Ja. Voor de eerste keer langere tijd weg met een camper. En dan ook nog zonder een vastomlijnd reisschema. En ook nog eens voor het eerst in Amerika.
Maar ik heb er wel enorm veel zin in!